شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات وبرنامه‌‏های کاربردی فروشگاه اینترنتی  زرین نوین به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت  هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری فروشگاه اینترنتی  زرین نوین و سایر خدماتارائه شده توسط فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایطو قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه  اینترنتی زرین نوین است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی  زرین نوین از سوی کاربراست.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شودکه با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین یک وب‌سایت خرده‌ فروشی آنلاین است،طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط فروشگاه اینترنتی  زرین نوین از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با فروشگاه  اینترنتی زرین نوین همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی،به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است وفروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت فروشگاه  اینترنتی زرین نوین عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط فروشگاه  اینترنتی زرین نوین بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدارتوسط فروشنده ارسال می‌شود.
– خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواستارسال فاکتور را ثبت کنند.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کارینهایی شوند ، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران وشهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– ۱ روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که درصورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر ۱ روز پس از زمان سفارش‌گذارید فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین است.
– منظور از ۱ روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار فروشگاه  اینترنتی زرین نوین توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالاتغییر یابد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولاتفروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و فروشگاه  اینترنتی زرین نوینم جاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدامو فروش را متوقف کند.
– در صورتی‌که فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی رااعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه فروشگاه  اینترنتی زرین نوین است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.
– خدمات پس ‌از‌ فروش فروشگاه اینترنتی  زرین نوین تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل بارکد نارنجی رنگ که روی کالا نصب شده است، جدا نشده باشد.

ارتباطات الکترونیکی


هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه اینترنتی  زرین نوین استفاده می‏‌کنید،سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه  اینترنتی زرین نوین ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شودو در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنیدکه فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخدهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرسایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت ازطریق آنها صورت می‌گیرد.

ثبت،پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی درایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس ازتعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه اینترنتی  زرین نوینبه مشتریان خوددر ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه اینترنتی  زرین نوین به وسیله ارسالکد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏هایثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودیمحصولی در فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین به پایان برسد، حتی پس از اقداممشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه  اینترنتی زرین نوین محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،محصول دیگری را جایگزین کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهدشد.
– فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی ازمحصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه  اینترنتی زرین نوین محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت زرین نوین، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه  اینترنتی زرین نوین محفوظ است. فروشگاه اینترنتی  زرین نوین در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودتمی‌نماید و مشتری با ورود به سایت فروشگاه اینترنتی  زرین نوین می‌پذیرد از اینامر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح وبه طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارشکاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌هایهمراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی کهاین موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه  اینترنتی زرین نوین جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری،اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفنشخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداختشده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییرمشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقیوجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقتلازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود،هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و واردکردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، درفاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگامثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده رویفاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغآنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغاینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
– از آنجا که فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است،سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این موردو یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال،سفارش مشتریان ابتدا توسط فروشگاه اینترنتی  زرین نوینبررسی و در صورتتایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامیاست؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری عودت دادهخواهد شد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیرنیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
– در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، ازنظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آنوجود ندارد.
– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی زرین نوین، سفارش درب اصلیساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.
– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقیرا برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جملهتغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهایارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود دراسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرونشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید (dkc) سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که فروشگاه اینترنتی  زرین نوین هیچ‌گونهمسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.



– بااولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری ثبت می‌شود و امکان استفاده از آن برایدیگر کاربران وجود نخواهد داشت.
– لازم نیست تمام اعتبار (ریالی) کارت هدیه در اولین خرید، خرج شود. اعتبار کارتهدیه را می‌توان در چند سبد خرید مجزا استفاده کرد .
– امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.

– درصورت اتمام کالا در انبار پس از خرید مشتری مبلغ واریزشده بین۲۴ تا۷۲ ساعت  کاری به حساب مشتریباز می گرددو مشتری حق هرگونه اعتراض را از خود صلب می کند.

-در صورت بروز نوسانات قیمتی و بالا رفتن قیمت کالا پس ازخرید مشتری و قبل از ارسال کالا فروشگاه حق دارد مابه تفاوت را از مشتری درخواستنماید و یا توسط مشتری درخواست کالا انصراف گردد و مبلغ واریزی به حساب مشتری طی۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری باز می گردد.
– اعتبار کارت هدیه فروشگاه  اینترنتی  زرین نوین قابل تبدیل به وجه نقد نیست .
– اگر مبلغ سفارش بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، می‌توان باقی‌مانده را با روش‌هایعادی پرداخت کرد.
– لازم است پس از خرید، کارت هدیه را مدتی نزد خود نگه دارید.

خسارت در هنگام حمل و نقل و ارسال

زرین نوین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کندتا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشوربرسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل شرکت پستمی گردد.تمامی محصولات ارسالی توسط شرکت پست بیمه می گرددو هرگونه خسارت به کالاباید توسط شرکت پست پرداخت گردد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی,سلامت

– اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت زرین نوین، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل ازاستفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره ازمتخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درجکرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها زرین نوین مسئولیتی ایجادنمی‌کند. همچنین زرین نوین مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی وبهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهدهمشتری است و فروشگاه زرین نوین در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– زرین نوین  نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌هایناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و…) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریقشرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه ازموارد قوه قهریه، زرین نوین هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
زرین نوین خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

.